12 Nisan 2012 Perşembe

Gördüğüm En güzel Gülüşlü İnsan

Baktığım her resminde izlediğim her videon da yüzümde oluşan o aptal gülümsemeyi silemediğim insan; Bunu nasıl başarıyorsun anlamış değilim...
Ne kadar zor şartlar da çalıştığını bildiğim için yüzünde gördüğüm her gülümseme beni inanılmaz mutlu ediyor.Boşyere gülüşüne killer smile demiyorlar.Sayende doğduğun topraklar ve ırkınla ilgili herşeyi merak eder oldum.Ve azımsanamayacak bilgiler edindim.Hatta hangul alfabesini çözme aşamasındayım şuan.
sanki bunları yapmak beni sana yakınlaştırıyor.
Of burada öldüren gülümsemelerinden derleme yapmak için başladığım yazım nasıl ilan-ı aşk yazısına dönüştü anlamadım:)
Neyse şu şımarık pozunu paylaşmakla başlayayım:)
Sonra da nefis gülüşünden bir poz daha ekleyelim:)
Gerçi gülmene gerek yok sadece bakarken bile meleklerden fısıltılar taşıyor yüzün...

kimi zaman küçücük bir çocuk barındıryorsun o güzel yüzünde
kimi zaman masumiyet
kimi zaman da kendinden emin genç bir adam
Her halinle başımı döndürmeyi beceriyorsun.Resmini göremediğim zaman iyi geçmeyen uykularım var benim.Düzgün geçmeyen günlerim.O yüzden hergün senden en az 3 doz almalıyım:)
Doktorum yazdı mutsuz olduğum günlerde 5x2 doz gülümsemeni:)
Bazı resimlerinse sanki mutsuz olan benmişim gibi içimi yaralıyor.Keşke sana hep gülerek poz ver diyebilsem.Beğenmediğimi sanma sakın.Sadece hep gülen ışıl ışıl bir yüze sahip olmanı istiyorum...
Ah tatlı bebem ah bu blog bile senin aşkına kuruldu.Senin olmadığın sayfalarda içimde oluşan boşluğu yoketmek için en sonunda senin için açtım bu blogu.Senin şerefine açıpta aşkımı ilan etmeden ,nefis resimlerini paylaşmadan durabilirmiydim:)Senin için yakarım bu gezegeni yakarım:)
Hatta diğer hayranlarını da o ateşe atabilirim:)Bencilce demesin kimse  hayatım boyunca sadece birincisi suyumu kimseyle paylaşmam diğeride sensin:)Fanlarından nefret ediyorum:)Ama ne kadar hayranın olursa senden gelen paylaşımlarında bir o kadar fazla olacağının bilincindeyim.Boktan bir kısırdöngü işte yaşadığım...


Ne yapabilirim seni seviyorum.Aşkın bir gerekçesi olması gerekmiyor.Kalbimin aynı zamanda hem hızlı hemde daha yavaş atmasını bir sen sağlıyorsun...Anlayacağın seni sensiz de sevebiliyorum.
 Derler ya;

Bazen ona bişeyler yazarsın, yazar silersin.. yazar silersin.. O hiçbirini okumamış olur; ama sen hepsini söylemiş olursun"

bende yazıyorum senin okumayacağını bilsemde....

 İçimi boşaltıyorum kelimelere...

Bu arada çokda kızgınım sana .2 dizide rol aldın 2sindede öpüşme sahnelerini gerçekci çekmek zorundamıydın.Tüm kore dizilerinde spastik öpüşme modayken sen neden böyle davranıyorsun :(

Katil edeceksin sonunda beni:)Zaten koreli hatunlara düşmanım :)
Ama ne zaman uyuyan halini görsem seni affediyorum...

Ya işte böyle sevdiğim seni uzaktan bile sevmek bana yetiyor.Seni benim kadar sevenin vardır ama benim senin kadar seveceğim bir başka idolüm yok....
Son olarak sana diyeceğim şu;

Sorma bana "ne kadar seviyorsun diye !?" O kadar işte! - Tavanı kadar sokağın, dibi kadar cehennemin.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder