4 Nisan 2012 Çarşamba

Huysuz Peri'nin Haremi

Blogumu açmadan önce içim de kalan bir konuydu bu harem meselesi:) 
Çünkü haremlerin çoğunda beğendiklerim kadar baştacı ettiğim gözdelerimi bulamamam bu konu da yazma gereği hissettirdi bende:)
 Ve açılır açılmaz harem çalışmalarımı paylaşmaya başlıyorum efem:)
Haremimin ası hatta gözdesi tabi ki Kim Hyun Joong.Onsuz bir harem benim için anlamsız hatta boş:)Gülümsediği zaman istemsizce suratım da oluşturduğu gülümseme yüzünden az dalga konusu olmadım evde:)Düşünsenize bilgisayarın karşısında anlamsızca ağzı kulaklarında sırıtarak ekrana bakan bir canlı pozisyonuna beni az düşürmedi( ekrandaki kuşları ve balıkları izleyen bir kedi gibi ekrana az yapışıp pati atma isteği duymadım diyemem:)
 Hem tipiyle hem de ipek sesiyle tanıştığım ilk günden beri takıntı sınırlarında beni dolaştıran zat-ı muhteremim  ❥ ❅ ❤  ❥



Listem de 2 numara beni tamamiyle hazırlıksız yakalamış bir isim.Bu aşkın mimarı yukiisvip :) Bigbang ile tanışırken sesini ve bakışlarını garip bulduğum bu varlık bir süre sonra baktım ki üstümde ki etki alanını arttırmış almış başını gidiyor:) Tabi yukiisvip'in KHJ videolarıyla müdahele etmesiyle kontrol altına alınmış gibi gözükse de ne zaman taşacağı belli olmaz :) 2. sıramızda T.O.P. var...


 3. sıramızda ise Jo In Sung cariyemiz bulunmakta.Kendisinden etkilenme nedenine gelince What Hapened in Bali dizisinde bir erkeğin içini çeke çeke hatta böğürerek ağlamasını bana boğazımda  yutkunmama olanak vermeyen bir yumruyla izlettiği için 3. sırayı hakkıyla alıyor:)


4.Sırada Hyun Bin'imiz var efem.Bir türlü yakışıklı mı , değil mi diye karar veremediğim ama gördüğüm her yerde durup mutlaka izlediğim zat-ı muhteremim.Onda ki büyüyü çözünce sizinle söz paylaşacağım:)
Gerçi bu resimde korkunç yakışıklı ve karizma çıksada her resim de ve dizi de öyle değil belirteyim:)


Gelelim 5. Sıramıza Kang Ji Hwan isimli karizmamız olmakla beraber kendisine Coffee House dizisinde göz koymuş,Lie to Me dizisiyle de harem gözdelerime yerleştirmeye karar vermiştim:)Onda ki garip çekicilik neden kaynaklanıyor bilmiyorum ama harika bir gülüşe sahip olduğu kesin:)Zaten bu Koreli Oppaların gülüşleri beni öldürecek:)
Yakanda ki çiçeğini yesinler:)dizi boyunca koptum o çiçeklerine zaten:)


Evet 6. sıramız da Jung Il Woo bulunmakta...Kendisi 49 Days dizisinde radarıma yakalanmış olup Flower Boy Ramyun Shop dizisiyle haremime katılmaya hak kazanmıştır :)
Oooo bakmaya doyamadığım bir liste oluyor:)Bu liste beni Orçun moduna sokmaya başladı ''hepiniz benim BEBEĞİMSİNİZ'' :)
Neyse ağzımı kapayıp diğer bebelerime geçeyim:)


7. sıramda Jang Geun Suk var.Aslında ilk sıralarda yer alacak isimlerden biriydi ama şaşı kızla dizisi aşkımızı beklemeye aldı :)





Evet 8. sıramız da So Ji Sub bulunuyor.Onunla ilgili diyeceğim tek şey gülmenin ona ağlaktan daha çok yakıştığı...Hele o yavru köpek bakışları yok mu insanın yüreğini deşen:)Ay ben kıyamam ona ya.gülmek yakışıyor mahsun suratlıma:)



Gelelim 9. sıramıza o hınzır ve sevimli gülümsemesiyle hastası olduğum(valla kasları için değil :) Bi Rain bulunmakta.Full House'da şirinlik abidesi halleri ,A Love to Kill'de ki hırçın, umursamaz ve acımasız kişiliği ,Fugitive Plan B'de ki zeki ve sorumsuz dedektif  tiplemesiyle her rolün hakkından gelen şirin kas yığınım olarak haremimde ki yerine kurulmuş bulunmakta:)
 





Eveet aslında bu harem daha çok bebe kaldırır ama 10 numaram da nomuyeppuda'dan korka korka da olsa G-Dragon yer almakta:)
Tipi,sesi ve yeteneğiyle Bigbang'i keşfim sırasında ilgi ve alakamı üzerine çekmiş bir bebe olarak haremde ki yerine kurulmakta kendileri.Biraz Jang Geun Suk havasının bulunması belki de ilk etepta ilgimi çekti.Ama sevimli hareketleri ve yüzüyle hele de blue klibinde ki karizmasıyla listemde kendine yer buldu Fantastic Boy'umuz :)



Evet hep diğerlerinin haremine bakarken giden içimi biraz rahatlatmam dolayısıyla artık daha farklı konulara yelken açma aşamasına kendimi yavaş yavaş hazır hissediyorum  :)
Gözünüz kalmasın haremim de onun yerine Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. Öncelikle bloğun hayırlı olsun :))Bir sürü yazar doldurursun umarım.

    Ama o 10 numara hiç olmamış. Bu ara kimseyi tehtid etmedim ondan oldu sanırım :P JGS havasımı yapma lütfen JGSyle kıyaslama bile benim bebemi. :))

    Liste güzel sevdiğimiz tanıdığımız yüzler benim listeden de bi kaç kişi gördüm zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten yazarken elim tiremedi desem yalan olur :) JGS ile benzeyen bebeksi yüzleri aşırı sevimli olmaları:)yoksa birebir benziyorlar demedim^^GD'ye laf diyebilirmiyiz inan sadece haremimde köşede oturacak:)GD'ye dokunmak sen varken bize düşmez :)sadece göz keyfi^^İyi dileklerin için çoook teşekkürler.dediğin gibi doldururum inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Ceketimin cebinde her ihtimale karşı bir tutan KHJ videosu taşırım her daim :D İnsanların T.O.P krizi ne zaman tutacak belli olmuyor :D
    Harem de harem olmuş hani :D - 2 numaradan başlayarak tabii :P - Gerçi ben Cha Seung Won'suz bir "harem" düşünemesem de... #.#

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cha Seung Won'u beğenirim ama oppalarda n dikkat ettiğim yer dişleri ve elleridir:)The greatest Love 'da elleri ve tırnakları hiç hoşuma gitmedi.o yüzden bizıımla değııl :) Valla TOP'a sadece senin hatrın için haremde el sürmeden köşede oturtturacağım:)sonuçta KHJ'mde orda:)Videolarına ihtiyacım olmayacak:))

      Sil
    2. Unutmadan TOP bebeem bu ayın bebesi :)

      Sil
    3. Hiç dikkat etmedim ellerine ya, bilemeyeceğim :D
      Haha, bugün de kurtardık TOP'ı :)

      Sil
  4. Taeyang yok hareminde, aferin sana çingu :P

    YanıtlaSil
  5. The City Hall'ı izledikten sonra hareme almadığıma bayaa üzgünüm şu an:)Şu ara TOP benim sayfamın bu ayki bebesi:)Arada sen olmasan hain fikirlerim var onun için.Ama sana ihanet edemem:)Benim yanımda güvende anlayacağın:)Şu ara fena halde KHJ takıntısı yaşamaktayım:)

    YanıtlaSil